Eurowizja 2024: Forum Fanów Konkursu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Go down
Dawid
Dawid
Administrator
Administrator
Klan : Murzita

Liczba postów : 2109

NORWEGIA: Mishelle - Doğma Yerlər - Page 2 Empty Re: NORWEGIA: Mishelle - Doğma Yerlər

Czw 7 Sty - 17:49
jEZU, ALE SUPER PRE Serce

Sebek lubi ten post

Gość
Gość

NORWEGIA: Mishelle - Doğma Yerlər - Page 2 Empty Re: NORWEGIA: Mishelle - Doğma Yerlər

Z mojej analizy wynika, iż wygrywa DORROTA DOTA ROBACHEVSKAYA DODA ELEKTRODA
Daniell
Daniell
Użytkownik
Użytkownik
Klan : Labadziara

Liczba postów : 594

Aha myslalem ze trzeba glosowac na to czego nie chce zeby wygralo xdd
Daniell
Daniell
Użytkownik
Użytkownik

Czw 7 Sty - 17:50
WNIOSKUJE O POWTURKE

Dawid and Sebek nie lubią tego postu

Wilk
Wilk
Użytkownik
Użytkownik

Liczba postów : 678

Czw 7 Sty - 18:00
ELIMINUJE DO ODPADNIECIA

Virgin - Dżaga -
Amelie Lily - Shut up - to już wygrało KP
Clodie - GO

ZOSTAJĄ w grze
1. Olga Shimanskaya (Napoli) - Hadi Gel: [You must be registered and logged in to see this link.]
2. Helena Vondrackova - Dlouha Noc: [You must be registered and logged in to see this link.]
4. Casandra - Diablica: [You must be registered and logged in to see this link.]
6. Sofi Mkheyan - Luys Khabarum: [You must be registered and logged in to see this link.]
7. Daria Reczek - Nie polubisz mnie:  https://youtu.be/tOQYzFdehBc
8. Ewa Farna - Neznámá Známa: [You must be registered and logged in to see this link.]
9. Robin Beck - The First Time: [You must be registered and logged in to see this link.]
10. Mishelle - Doğma Yerlər: [You must be registered and logged in to see this link.]
11. Viki Gabor - Not Gonna Get It: [You must be registered and logged in to see this link.]
12. Zara - Ameli (zmieniełem wersje na główną) : [You must be registered and logged in to see this link.]
13. My3 - Kosmos: [You must be registered and logged in to see this link.]
14. Vasya Boykova - The Only One For Me: [You must be registered and logged in to see this link.]
15. Julia Plotnicov - The Voice of My Guitar [You must be registered and logged in to see this link.]
16. Flamingosi : Ludi Letnji Ples: [You must be registered and logged in to see this link.]
17. Agnes - On & On: [You must be registered and logged in to see this link.]
Dawid
Dawid
Administrator
Administrator

Czw 7 Sty - 18:03
[You must be registered and logged in to see this link.] nominuje Dode do odpadnięcia, xcuzemoi ????????????

Dawid, Łosoś and Sebek lubią ten post

Daniell nie lubi tego postu

Sebek
Sebek
Użytkownik
Użytkownik
Klan : Manjola

Liczba postów : 673

Czw 7 Sty - 18:12
Dawid napisał:[You must be registered and logged in to see this link.] nominuje Dode do odpadnięcia, xcuzemoi ????????????
nah dokładnie, wg mn jest to PODEJRZANE
A tak po za tym DODA DODOVSKA i tak już wygrała te preselectiona nationala.......

Sebek lubi ten post

Daniell
Daniell
Użytkownik
Użytkownik

Czw 7 Sty - 18:16
Dwg sebeq nie robcie szumu mskr zabawa trwa

DO ODPADNIECIA
VIKI
DARIA

winner zostanie mskr

Wilk lubi ten post

Łosoś and Sebek nie lubią tego postu

Daniell
Daniell
Użytkownik
Użytkownik

Czw 7 Sty - 18:18
ZOSTAJĄ w grze
1. Olga Shimanskaya (Napoli) - Hadi Gel: [You must be registered and logged in to see this link.]
2. Helena Vondrackova - Dlouha Noc: [You must be registered and logged in to see this link.]
4. Casandra - Diablica: [You must be registered and logged in to see this link.]
6. Sofi Mkheyan - Luys Khabarum: [You must be registered and logged in to see this link.]
8. Ewa Farna - Neznámá Známa: [You must be registered and logged in to see this link.]
9. Robin Beck - The First Time: [You must be registered and logged in to see this link.]
10. Mishelle - Doğma Yerlər: [You must be registered and logged in to see this link.]
12. Zara - Ameli (zmieniełem wersje na główną) : [You must be registered and logged in to see this link.]
14. Vasya Boykova - The Only One For Me: [You must be registered and logged in to see this link.]
15. Julia Plotnicov - The Voice of My Guitar [You must be registered and logged in to see this link.]
16. Flamingosi : Ludi Letnji Ples: [You must be registered and logged in to see this link.]

Daniell and Wilk lubią ten post

Łosoś and Sebek nie lubią tego postu

Poland
Poland
Użytkownik
Użytkownik
Klan : Eurofan

Liczba postów : 789

Czw 7 Sty - 18:36
No to teraz ja.
ZOSTAJĄ w grze

Daniell lubi ten post

Sebek nie lubi tego postu

Dawid
Dawid
Administrator
Administrator

Czw 7 Sty - 18:40
Sebek
Sebek
Użytkownik
Użytkownik

Liczba postów : 673

Czw 7 Sty - 18:41

Aro
Aro
Użytkownik
Użytkownik

Liczba postów : 856

Czw 7 Sty - 18:48
iguś
iguś
Użytkownik
Użytkownik

Liczba postów : 912

Czw 7 Sty - 18:54

Aro lubi ten post

Poland
Poland
Użytkownik
Użytkownik

Liczba postów : 789

Czw 7 Sty - 18:58
Preselekcje Norwegii wygrywa....
Mishelle - Doğma Yerlər

Dawid, Daniell, iguś, Łosoś and Sebek lubią ten post

Sponsored content

Powrót do góry
Permissions in this forum: