- hawk21cmbUżytkownik
- Liczba postów : 92
DANIA: Will Ferrell, My Marianne (aka Molly Sandén) - Ja Ja Ding Dong!
Nie 29 Sie - 22:35
Siema!
Jako że jestem fanem muzyki filmowej, ta edycja wydawałaby się dla mnie idealna i powinienem zapodać tutaj jakimś kawałkiem kilerem. Znam milion wartościowych piosenek czy soundtracków filmowych, ale w w sumie po co je tutaj prezentować, szkoda jest mi tutaj zgnoić kogoś wartościowego W związku z tym, że jesteśmy aktualnie w słabym jak barszcz na 10 litrach wody konkursie, zwanym plikiem PDF, nie warto silić się tutaj na oryginalne i ciekawe wybory. Tak więc polecę eurowizyjnym folklorem, który zapewne każdy zna.
A więc proszę, specjalnie dla Was kawałek, który zrobił szum przez 50 sekund podczas tegorocznego głosowania, kiedy to Islandczyk bardzo chciał dać 12 punktów właśnie tej piosence. Enjoy jak zwykle!
Jako że jestem fanem muzyki filmowej, ta edycja wydawałaby się dla mnie idealna i powinienem zapodać tutaj jakimś kawałkiem kilerem. Znam milion wartościowych piosenek czy soundtracków filmowych, ale w w sumie po co je tutaj prezentować, szkoda jest mi tutaj zgnoić kogoś wartościowego W związku z tym, że jesteśmy aktualnie w słabym jak barszcz na 10 litrach wody konkursie, zwanym plikiem PDF, nie warto silić się tutaj na oryginalne i ciekawe wybory. Tak więc polecę eurowizyjnym folklorem, który zapewne każdy zna.
A więc proszę, specjalnie dla Was kawałek, który zrobił szum przez 50 sekund podczas tegorocznego głosowania, kiedy to Islandczyk bardzo chciał dać 12 punktów właśnie tej piosence. Enjoy jak zwykle!
CB93 lubi ten post
Dawid, Skrzeczek, Przemek, Fenistil and hawk21cmb nie lubią tego postu
- CB93Użytkownik
- Liczba postów : 291
Mam innego faworyta z filmu, dzięki za przypomnienie!
Fenistil lubi ten post
O matko kocham
- DawidAdministrator
- Klan :
Liczba postów : 2288
[*] zapalmy znicz dla dyskusji, która zostala bezpodstawnie usunięta ... na zawsze....