Eurowizja 2025: Forum Fanów Konkursu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Go down
hawk21cmb
hawk21cmb
Użytkownik
Użytkownik
Liczba postów : 77
Płeć : Male
Wiek : 38
Skąd : Berlin

DANIA: Will Ferrell, My Marianne (aka Molly Sandén) - Ja Ja Ding Dong! Empty DANIA: Will Ferrell, My Marianne (aka Molly Sandén) - Ja Ja Ding Dong!

Nie 29 Sie - 22:35
Siema!

Jako że jestem fanem muzyki filmowej, ta edycja wydawałaby się dla mnie idealna i powinienem zapodać tutaj jakimś kawałkiem kilerem. Znam milion wartościowych piosenek czy soundtracków filmowych, ale w w sumie po co je tutaj prezentować, szkoda jest mi tutaj zgnoić kogoś wartościowego W związku z tym, że jesteśmy aktualnie w słabym jak barszcz na 10 litrach wody konkursie, zwanym plikiem PDF, nie warto silić się tutaj na oryginalne i ciekawe wybory. Tak więc polecę eurowizyjnym folklorem, który zapewne każdy zna.

A więc proszę, specjalnie dla Was kawałek, który zrobił szum przez 50 sekund podczas tegorocznego głosowania, kiedy to Islandczyk bardzo chciał dać 12 punktów właśnie tej piosence. Enjoy jak zwykle!



DANIA: Will Ferrell, My Marianne (aka Molly Sandén) - Ja Ja Ding Dong! Song-Contest_-_Island_Stimmen

CB93 lubi ten post

Dawid, Skrzeczek, Przemek, Fenistil and hawk21cmb nie lubią tego postu

CB93
CB93
Użytkownik
Użytkownik
Liczba postów : 287
Płeć : Male
Skąd : Poznań

DANIA: Will Ferrell, My Marianne (aka Molly Sandén) - Ja Ja Ding Dong! Empty Re: DANIA: Will Ferrell, My Marianne (aka Molly Sandén) - Ja Ja Ding Dong!

Nie 29 Sie - 23:13
Mam innego faworyta z filmu, dzięki za przypomnienie! Szeroki uśmiech

Fenistil lubi ten post

Bzyku
Bzyku
Użytkownik
Użytkownik
Liczba postów : 86
Płeć : Male
Wiek : 31
Skąd : Zgorzelec
http://www.instagram.com/mati_bzyku/

DANIA: Will Ferrell, My Marianne (aka Molly Sandén) - Ja Ja Ding Dong! Empty Re: DANIA: Will Ferrell, My Marianne (aka Molly Sandén) - Ja Ja Ding Dong!