Eurowizja 2024: Forum Fanów Konkursu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Go down
Gość
Gość

SZWECJA: The Sound of Arrows - Beautiful Life Empty SZWECJA: The Sound of Arrows - Beautiful Life

Nie 22 Wrz - 14:24
Rozpoczynając nową serię PfD, pod barwami :sweden: Szwecji :sweden: pragnę Wam zaprezentować szwedzki duet The Sound of Arrows składający się z Oskara Gullstranda i Stefana Storma.

Rozpoczęli karierę od remiksowania piosenek Lady Gagi, Nicole Scherzinger i innych artystów, ich debiutancki singiel Nova był zwiastunem nadciągającego debiutanckiego albumu Voyage, który powstał w 2011 roku. Po pięciu latach wydali nowy utwór pod tytułem Beautiful Life, znajdujący się w ich drugim albumie Stay Free i to właśnie ją wybrałem na 11 edycję.

Mała ciekawostka, duet został porównany do angielskiego duetu Pet Shop Boys, oraz ich muzyka została opisana, jako "bardziej niebiański szwedzki dream-pop".

[You must be registered and logged in to see this image.]
:sweden: :sweden: :sweden: :sweden: :sweden: :sweden:

Tekst:
Turn up the music
And bring down the rain
Find love and then lose it
No, things will never be the same again

There's a hole in the sky
There's a heart open wide
Pull it while we could fly
Here's to hoping that I will be okay
Cause I know it's a beautiful life
A beautiful life
A beautiful life

Free, we'll be drifting on
Just let the wave crash into you
Somehow, I'll make it home
Underneath this Caribbean blue

There's a hole in the sky
There's a heart open wide
Pull it while we could fly
Here's to hoping that I would be ok
Cause I know it's a beautiful life
A beautiful life
A beautiful life

Come undone
Carry on
No more waiting
Let it in
And begin to let go

If you hear
What I hear
We'll be alright
Live a life, full of life
Just let go

It's a beautiful life

Come undone
Carry on
No more waiting
Let it in
And begin to let go

If you hear
What I hear
We'll be alright
Live a life, full of life
Just let go

A beautiful life
Szymek79
Szymek79
Użytkownik
Użytkownik
Liczba postów : 539

SZWECJA: The Sound of Arrows - Beautiful Life Empty Re: SZWECJA: The Sound of Arrows - Beautiful Life

Nie 22 Wrz - 15:05
Znam i lubię i rzeczywiście można na chwilę odpłynąć przy tym utworze. Co do porównań do PSB raczej są na wyrost. Wink
Drover
Drover
Użytkownik
Użytkownik
Klan : Labadziara

Liczba postów : 762

SZWECJA: The Sound of Arrows - Beautiful Life Empty Re: SZWECJA: The Sound of Arrows - Beautiful Life

Nie 22 Wrz - 15:34
Też znam. Szeroki uśmiech Taka muzyka na odprężenie się. Chociaż wolę jednak "Don't Worry", ale "Beautiful Life" też jest niezłe.
Sponsored content

Powrót do góry
Permissions in this forum: